Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?

Bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen verzonden (indien op voorraad). Deze zullen dan de eerst volgende werkdag geleverd worden (met uitzondering van meubels of als er een andere levertijd vermeld staat bij het product).

 

Belangrijk:

  • Bestellingen welke in het weekend geplaatst worden, zullen op de maandagen verzonden worden. 

 

  • Het kan soms voorkomen dat je bestelling later wordt afgeleverd dan verwacht. Dit kan voorkomen wegens drukke dagen bij PostNL/DHL. Wij kunnen hier niet verantwoordelijk voor gesteld worden.

 

  • Bestellingen welke in het weekend of feestdagen besteld worden kunnen soms langer duren qua verzending. Hopende op je begrip hiervoor. 

 

  • Bij meubels / grote woonaccessoires staat de specifieke levertijd vermeld bij het  product. Hier wordt telefonisch contact over opgenomen om de levering in te plannen.

 

 

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Bestellingen kunnen binnen een retourtermijn van 14 dagen naar ons retour gezonden worden.**

Hieronder tref je de instructies aan:

 

1.  Stop de items die je wilt retourneren in de originele verpakking (een eigen verpakking is ook goed), ongedragen met  (alle) originele kaartjes eraan in de verpakking.
2. Zorg ervoor dat er geen andere sticker of adres op jouw pakket zit waardoor verwarring kan ontstaan.
3. Voeg jouw (ingevulde) pakbon of eventueel factuur toe. Ben je dit kwijt? Voeg dan een briefje toe met jouw ordernummer, naam, telefoonnummer en reden van retour toe.
4. Plak een papiertje (bijv. A4'tje) met ons retour adres op het pakket. (Ons retouradres: De Nieuwe Erven 3, 5431NV Cuijk)
5. Breng je retourpakket naar bijvoorbeeld een DHL of PostNL punt en reken het retourpakket af.*

 

Retouradres:

LA ROSZ

De Nieuwe Erven 3

5431NV Cuijk

 

Voorwaarden:

  • Artikelen kunnen binnen 14 dagen retour gezonden worden.• De retourkosten zijn voor eigen rekening.
  • Het artikel dient in de originele staat te zijn, prijskaartjes zijn aangehecht, ongedragen, ongewassen en
    onbeschadigd. Ook dienen er geen make up vlekken en/of een sterke lichaamsgeur aan te zitten.
  • Sieraden, badkleding & body’s kunnen niet retour gestuurd worden i.v.m. hygiëne.
  • Wij geven géén wasgarantie
  • Wij nemen geen schoenendozen retour aan waarop is geschreven of dergelijke. Wij kunnen dit product dan niet meer verkopen en hebben wij het recht om dit te weigeren. 
  • Mocht het product tijdens het retourneren kapot zijn gegaan worden deze kosten ook niet vergoed.
  • Sale items tot 50% korting mogen binnen het wettelijke termijn van 14 dagen geretourneerd worden aan ons. De retourkosten zijn wel voor eigen rekening.
  • Let op: Sale items met een korting van 50% of meer kunnen helaas niet geretourneerd worden.

 

Wanneer ontvang ik mijn aankoopbedrag terug?

Als wij de bestelling in goede orde retour ontvangen hebben en verwerkt is storten wij z.s.m. het bedrag terug op de rekening. Wij streven er na om dit nog dezelfde dag van de retourontvangst te doen.

(Het wettelijke termijn is 14 dagen).

  • Tip: Bewaar de track & trace goed

 

Als jullie de verzendkosten gratis aanbieden, is dit dan ook van toepassing bij het retourneren?

Indien er een gratis verzendcode was, betalen wij alleen de bezorgkosten voor de heenweg. Bij een eventuele retourbestelling vergoeden wij deze terugweg (retour) kosten niet. Deze kosten zullen dan voor eigen risico zijn.

 

Te laat met retourneren?

Bestellingen kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden. Indien je buiten dit retourtermijn valt kunnen wij de bestelling helaas niet retour aannemen. Er zullen in dit geval dan andere acties ondernomen worden.

 

Ik heb betaald met een cadeaubon, wat nu?

De terug betaling vindt altijd plaats op de manier hoe de order is betaald. Indien er dus betaald is met een cadeaubon, dan zal deze ook op deze manier terugbetaald worden. U ontvangt dan een nieuwe, unieke verzilvercode.

 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor Nederland zijn €5,95 per pakket. Voor België zijn de verzendkosten €8,95 per pakket.

 

Indien je een bestelling boven de €75,- (binnen Nederland) plaatst, dan zijn de verzendkosten gratis.

 

(Wij verzenden gratis vanaf een bedrag van €75,- binnen Nederland, onder de €75,-,  hanteren wij €5,95 verzendkosten. Wanneer één of meerdere artikelen worden geretourneerd en het totaalbedrag van uw bestelling komt onder de €75,- uit, dan worden alsnog de verzendkosten berekend. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.)

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

Wij adviseren altijd om goed jouw e-maildres te controleren bij het registreren of afrekenen om spelfouten te voorkomen.

Overigens kan het voorkomen dat de bevestigingsmail in de spam/ongewenste e-mail box terecht is gekomen. Wij adviseren deze mailbox(en) even na te gaan.

Indien er vragen zijn over jouw bestelling, neem dan gerust contact met ons op.

+31 6 38 88 32 92

info@larosz.nl

Ik heb een verkeerd artikel/bestelling ontvangen

Allereerst onze excuses als je een verkeerd artikel of de verkeerde bestelling ontvangen hebt. Wij zullen dit uiteraard z.s.m. oplossen.

In dit geval adviseren wij om direct contact met ons op te nemen.

Daarnaast adviseren wij om een mailtje te sturen met foto's van de verkeerde bestelling en jouw eigen contactgegevens toe te voegen aan de mail.

Wij zullen dit dan z.s.m. nakijken en oplossen en nemen uiteraard contact met je op.

Ik heb een defect artikel ontvangen

Dat is niet de bedoeling! Onze oprechte excuses hiervoor.

 

Defecten dienen binnen 24 uur na ontvangst gemeld te worden bij ons. Uiteraard wordt er dan in overleg naar een oplossing gekeken.

Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Wij geven geen garantie op stenen, glitters, kralen, knopen, studs (of andere versieringen), pillen van de stof, schoudervullingen of ritsen. Ritsen worden vooraf gecontroleerd voor verzending. Wij geven geen garantie op defect hiervan.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Zodra de bestelling is geplaatst en de betaling is voldaan, verwerken wij z.s.m. je bestelling. 

Indien je toch een wijziging wenst, dan adviseren wij om z.s.m. telefonisch contact met ons op te nemen. Indien de bestelling nog niet is verwerkt dan kunnen wij de huidige bestelling eventueel annuleren, zodat er een nieuwe bestelling geplaatst kan worden.* (De huidige bestelling wijzigen is niet mogelijk).

* Wij kunnen dit niet garanderen

 

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Een artikel ruilen is zeker mogelijk.*

Wij adviseren om dit op het retour/herroepingsformulier te noteren én welke maat je wenst. Als het product op voorraad is, zullen we deze naar je verzenden. De verzendkosten zijn in dit geval gratis. 

*Voorwaarden:

  • Omruiling voor een ander artikel/kleur is niet mogelijk
  • Alleen online ruilen voor retour reden 'artikel is te klein' of 'artikel is te groot'
  • Alleen online ruilen als de maat groter/kleiner nog op voorraad is
  • Alleen online ruilen als de prijs van het artikel nog hetzelfde is

 

Welke betaalmogelijkheden hanteren jullie?

Je kunt bij ons via volgende methoden betalen: 

 

-IDEAL

-PAYPAL

-MASTERCARD

-VISA

-BANCONTACT

Ook kan er betaald worden met een cadeaukaart of tegoedbon. (Wanneer dit het geval is vindt ook de terug betaling plaats op deze manier.)

Kan ik meerdere kortingscodes gebruiken bij een bestelling?

Het is helaas niet mogelijk om meerdere kortingscodes te gebruiken bij een bestelling. 

Hoe verzilver ik mijn cadeaubon (of kortingscode)?

Je kunt je cadeaubon (of kortingscode) verzilveren doormiddel van jouw unieke code in te vullen als je je bestelling afrondt. Dit kan dan bij jouw winkelmandje ingevuld onder het kopje 'kortingscode'. 

Mag je sale items retourneren?

Sale items tot 50% korting mogen binnen het wettelijke termijn van 14 dagen geretourneerd worden aan ons.*

De retourkosten zijn wel voor eigen rekening.

Let op: Sale items met een korting van 50% of meer kunnen helaas niet geretourneerd worden.

 

* Items waarvan de originele kaartjes, stickers niet van aanwezig zijn nemen wij niet retour. Net zoals gepersonaliseerde items, op maat gemaakte producten, sieraden, body's & bikini's (i.v.m. de hygiëne). 

Wij nemen geen schoenendozen retour aan waarop is geschreven of dergelijke. Wij kunnen dit product dan niet meer verkopen en hebben wij het recht om dit te weigeren. 

 

Hebben jullie een winkel?

Wij zijn een webshop voor kleding-en woonaccessoires.

Wij hebben geen winkel, wie weet in de toekomst!

Mijn vraag staat er niet tussen

Indien je vraag er niet tussen staat, dan kun je contact met ons opnemen. Wij staan je graag te woord om je vraag te beantwoorden.